• darkblurbg

Customer Experience - optimalisatie

De klant is koning. Dat wist je al. Maar hij voelt zich pas koning, als hij alle kritieke contactmomenten (touchpoints) als prettig ervaart. Daar kunnen jij en jouw medewerkers het verschil maken!

Geïnteresseerde buyers

Je kunt pas echt doeltreffende marketingacties uitvoeren, als je weet welke factoren bij jouw (potentiële) klant een rol spelen bij de aanschaf van een product of dienst. Welke stappen zet hij tijdens het koopproces - al dan niet bewust - en wat zijn de contactmomenten? Welke ‘pijn’ ervaart hij? Dat doen we door het opstellen van buyer personas: een profielschets van jouw doelgroep(en), zodat je die gericht kunt aanspreken en van informatie kan voorzien.

Marketing2Grow analyseert zijn informatiebehoefte en contactmomenten en brengt zo de buyer journey in kaart. Daarmee krijg je essentiële informatie in handen over hoe je hem over de streep kunt krijgen en zorgen we voor een efficiënte sales funnel.

Loyale customers

Daarnaast helpt Marketing2Grow jouw organisatie klantgericht te maken, door wensen en behoeftes in kaart te brengen. Zo kun je jouw klanten een optimale beleving bezorgen en weet je zeker dat ze blijven en jou zullen aanbevelen. We werken nauw samen met Sales om de customer journey te optimaliseren en zo klantretentie te verhogen. Op basis van meting en resultaten – in één oogopslag inzichtelijk via een online dashboard - kunnen we de customer journey continu verbeteren, zodat de klanttevredenheid blijft stijgen.

 

Simone heeft ons inzicht gegeven in onze Sales Funnel en voor ons de lead nurturing campagnes gecreëerd gestandaardiseerd en ons ondersteund bij het inrichten van het marketingautomationproces. Pouwel Slurink, directeur Naupar


Wil jij ook meer trouwe klanten? Neem dan nu even contact op.

Neem nu contact op